Politica de Retur

Daca nu esti multumit de produs, poti face retur in termen de 14 zile.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:

  • Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
  • Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura.
  • Stickerele auto nu se pot returna, sunt produse factute la comanda iar acestea nu se returneza.

     

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita un valoarea pentru readuce acesta in stadiul initial. Acesta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

*Observatii:

Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii formularului de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat Autobliz.ro, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

• Cum returnez un produs ?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:

1. Descarca si completeaza formularul de retur - DESCARCA FORMULAR RETUR , acesta se completeaza, apoi se scaneaza sau se trimite in format electronic competat la adresa de email office@autobliz.ro

2. Asteapta aprobarea cererii de catre un operator. Aceasta va fi comunicata pe email sau telefonic in cel mai scurt timp posibil.

3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica scotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.

5. Poti preda personal produsul in magazin sau il poti expedia prin curier (pe cheltuiala ta) la urmatoarea adresa: 

Autobliz.ro, str. Piata Nucetului 24, Bl. DE4, ap. 308 Oradea - Bihor ,tel: 0751301330

6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, Autobliz.ro nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum il livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa noi incercam sa efectuam restituirea in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii formularului de Retur completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0751301330 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa office@autobliz.ro

FOARTE IMPORTANT!

Nu primim colete cu RAMBURS sau cu plata transportului la noi.

Coletul trebuie sa ajunga mai intai la noi pentru verificare iar apoi urmand sa se restituie contravaloafrea produsului IN CONT BANCAR

PROCEDURA DE SCHIMB

In cazul in care doriti sa schimbati unul sau mai multe produse comandate pe site-ul Autobliz.ro, va rugam sa ne contactati in prealabil la adresa de mail office@autobliz.ro si sa ne specificati numarul de comanda, dar si produsul pe care il doriti la schimb pentru a se verifica situatia stocului. Daca produsul pe care il doriti la schimb nu mai este pe stoc, va putetialege un alt produs cu achitarea eventualelor diferente.

Termenul maxim in care se poate cere un schimb este de 30 zile de la data la care ati primit coletul.

Toate schimburile se fac in limita stocului disponibil.

CONDITII DE RETUR SI DE SCHIMB

a) produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta si factura aferenta.

b) toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile si in ambalajele originale.

c) exista categorii de produse care nu se pot returna sau schimba:

produse ce prezinta urme de purtare sau folosire (conform OUG 34/20014 purtati raspunderea pentru diminuarea valorii produsului - recomandarea noastra este sa probati produsele in interior si fara a rupe etichetele). Stickerele auto nu se pot returna, sunt produse factute la comanda iar acestea nu se returneza.

 

Va multumim !


Viziteaza site-ul Autobliz.ro pe ShopMania